Reklamacije ob prevzemu pošiljke
Prejeto blago preglejte takoj in obvezno ob prisotnosti osebe iz dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije glede poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi PRINTMANIA.si ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom. V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov: [email protected].
Vračilo izdelka za pravne osebe
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Reklamacija izdelka
Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:
Garancijska izjava
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. PRINTMANIA.si se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravila/zamenjala v garancijskem roku (45 dni). Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih: